yakışıklı komşu

selam sex severler size başımdan geçen olayı anlatmak isterım ben 1 yıl evli kalmış ve sonunda boşanmış 26yaşında sarı saçlı ela gözlü dolgun göğüslü 1.73 boyunda ve 55 kılo yüzü ve fiziği güzel,çocuğu olmayan bir kadınım.eşimle cınsel hayatımız gayet guzel giderdi 1sene evlı kaldık ve farklı sbeplerden dolayı ayrıldık.benı aldattığını düşünürdüm çok yakışıklıydı ve kskanırdım onu.hikayeme geçeyım almanya ya teyzemın yanına gitmiştim geçen yaz tatıle. orada hakan adında yakışıklı bir adam vardı onu ara sıra kesıyordum zaten ne de olsa bekardım..teyzemle aralarında bişey geçip geçmedğini sordum.çunku teyzem bana sureklı hakanı gördüğnde kaş göz yapardı çok yakışıklı değil mi bir ara bana da bakardı şimdi sana bakıyor ee fıstık gibi kadınsın bakar tabı dedi.hayır aramızda bişey geçmedı ama bi çok kadın emınm onu arzuluyordur dedı.teyzem çalışıyordu sabah 7de işe gider akşam 6 gibi gelırdı.ben de almanyayı özlediğim için arabayla tura çıkmaya karar verdım.o sıra hakanı gördum yanı teyzemn komşusu. gunaydın dedı bana gulerek saat 8 idi sabahın. ben süslenmş eteğimi giymş parfumumu sıkmıştım.gulerek gunaydın dedm.hoşgeldınız işiniz yoksa beraber olalım mı dedı.heyecanlandım .amımı yenı temızlemiştim harıkaydım..biraz naz yaptım işim varrr falan dedım.ısrar ettı.hadı yaa bı yemeğe gelırsın kahvaltıya dedı.neyse arabama aldım ve kahvaltıya gittik…bir şeler yedık.sohpeti konuşması falan çok etkıleyıcıydı.parfumu içime işlemişti sankı azmaya başlamıştım.ınanılmaz yakışıklıydı esmer 1.90boyunda kaslı renklı gözlu harıkaydı…yaşını da öğrendım tabı kı 31 yaşındaydı benden 5 yaş buyuktu .hiç evlenmemiş ama flortu çok olmuştu çapkınlığını bellı edıyordu.gulduk sureklı çok hoşuma gitmişti..arabaya bındık ve eee nereye gidiyoruz şımdı guzel bayan dedı.eve gıdelm mı dedı.amacını anlamştım olur gıdelım dedm.ama teyzeme sakın söyleme dedım.sizin aranızda bişey oldumuu dedım guldu anlatırım tatlım hadı gel dedı. evı harıkaydı.zaten dublekstı en ust kat oldğu için..bıraz evı gezdırdı bana ve alkol koydu.sigara yaktı. ee teyzemle ne oldu anlatsana dedım.bişey olmadı ama teyzen baya giderlı tatlım bana hep bakar dedı. vay teyzem orospu kadınmışş dedım içimden duymadı..sen ona benzıyosun ama sen daha guzelsın ama teyzenden bebek gıbısın dedı. gözlerımı kapatmamı istedi kapadm gulmeye başladık nasıl guluyoruz.sonra dudağımı öpmeye başladı nasıl emıyor yalıyor anlatamam.senı becermemı ister mısın çok tatmın ederm senı tatlım dedı.bu sözler benı etkılıyordu.ben sadece öpuyordum .hakan susmuyordu .kocandan sonra sik ggördunmu yattın mı biriyle dedı. hayır dedm gulerek.inanmam asşkım senın gibi guzel bır kadını nasıl boş bıraklarlar dedı. sus ve benı ızle dedım .karşısına geçtm yavaşça soyunmaya başladm.. orospum olcaksın bu gece dıyordu götumu sıkmaya başladı.sanırım çok azmıştı. attım yatağa ve sikini yalamaaya başladm.22 cm rahat vardı hepsını alamıyordum.harıkasın devam et ah oh dıyordu super yalıyordum orosppu gibi. birden göğüslerımı yalamaya başladı sıra bende fahişeee dedı. öyle bır yalıyordu kı azmıştmm uff supersınn dıyordum. amımı okşamaya başladı delırdım resmen. dilimle sikcem amını dedı.hadı yala dedım.harıka yalıyordu .götumude yalamaya başladı defalarca 69pozisyonu yaptık..ve artık sikmesını söledm…arkama geçtı domaldım sıkmeye başladı 2mız de bağrmaya başladk harıkaydı sonra amımı sikk dedm.göğüslerımı yalıyordu bı yandan yarrağını amıma sürtüyordu hadıııı dıye bağrdm..ve soktu harıka sikıyordu ah oh düşündukçe azıyormm koltuk kırılıyordu nerdeyse..o gun evın her köşesınde merdıvenlerde sikişp seviştik….. eve gittiğimde hala azgındm boşalmama rağmen..teyzeme çaktırmadm alışverışe gttım dedm zaten o da benden sonra gelmştı…şimdi turkıeyeye geldm ama hakanla o gunden sonra 2kez daha görüştuk.benı hep sikeceğini söyledı…çok guzeldı…ara sıra konuşuyorz.almanyaya gititğimde benı tekrar sıkecek..

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.